SLIDE1

Thursday, April 23, 2015

REVIEW & TESTIMONIAL OF K-COLLY (Kolagen Berkesan dan Terbukti)


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,
Diharap agar pembaca semua sihat-sihat berlaka,
yang penting, apa yang anda cari tentang K-colly akan berjumpa disini.

Update Tips Jerawat: Klik disini

sebelum itu, jom kita tengok botol, rupa dan packaging K-Colly,
especially buat pembaca yg tgh survey dan mencari testimoni.
(ini adalah review diri saya sendiri)



Rasa dia manis-manis masam,
rasa strawbery dgn raspbery (rasanyalah), just nice.
benefits dia memang sangat banyak, tapi kat blog aku malas nk cerita benefits
sebab dekat blog orang lain, terutamanya penjual dan dropshiper k-colly 
dah ada cerita khasiat k-colly yang panjang jela..

post kali ini hanya cerita mengenai hasil sahaja
:)


Sebelum tengok gambar2 dengan lebih banyak lagi, saya bangga nak beritahu bahawa gambar selepas ni sumpah demi Allah saya tak edit, cume bubuh water mark nama supaya tak ada org curi gambar. Mari tengok muka saya sebelum makan K-Colly:

kalau korang pernah baca cerita jerawat saya (klik sini), ternyata yang saya memang seorang yang kerap tumbuh jerawat, seperti dalam gambar, jerawat melarat dan merebak tumbuh serata dagu dan dahi. Demi nak kelihatan Flawless, saya berusaha sehabis baik untuk terus nampak gebu dan licin.



Kalau korang perasa, nampak tak banyak biji-biji jerawat dengan bekas jerawat di bahagian dahi dan dagu?



Hanya selepas seminggu dan sebulan, kita akan nampak perubahan ketara hasil dari penggunaan K-Colly, tapi memang kene disiplin.
pagi 1 scoope dan Malam 1 Soope.
tapi saya memang buat mcm candy sesuka hati, sebab rasa dia manis
jadi saya makan pagi petang siang malam.
kadang-kadang saya jadikan K-Colly sebagai snack.
okay, mari lihat perbezaan selepas seminggu-sebulan.

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

yang paling ketara adalah
KULIT NAMPAK MOIST,
jerawat memang lembab nak singgah,






Mesti korang kata aku make-up TEBAL kan?
yes, tapi bahagian kening dengan mata je makeup tebal.
kulit muka aku hanya mengenakan SUNBLOCK dan BEDAK BABY JOHNSON SAHAJA.

Bila kita mempunyai kulit yang SUPERB okay, maka kerja2 makeup tak perlu bersusah payah untuk menutup parut, atau meratakan tona kulit muka...
sebab terbukti bersinar, gebu dan flawles.

Lagi gambar yang boleh dijadikan sbg Testimonial.




Bila kulit okay, Korang just perlu Enhance makeup mata, nak lagi wow kene apply contact lense, then akan nampak seperti PAN-ASIAN gitewwww...
hehehehehe
jangan muntah pulak.


sempatlah merasa glamour sekejap, lepas pihak K-Colly iklankan muka aku, (tapi sebenarnya aku dah delete post ni)


gambar kat atas ni kalau tak silap, 
result after just 1 week rasanya.
bezakan? nampak moist kan?

okay, kalau korang nk tips mengenai K-Colly,
boleh review article aku yang akan datang atau korang boleh klik (di sini)

jika ada sebarang soalan, jangan segan silu komen kat bawah,
tapi kalau nk fast respon, sila PM kt Facebook,
confirm cepat reply.

okay, bye...
thanks sudi bace dan tatap review saya.

muah!!!

xoxo

1 comment:

  1. Boleh mintak link atau nombor telefon stokis yang jual k-colly ni ? Rasa nak cuba ��

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...