SLIDE1

Monday, January 9, 2017

Mia Adriana- 7 Hari Mencintaimu


post kali ni bukan nak cerita mengenai drama/novel 7 hari mencintaimu...
saja je tajuk kasi gempak sebab nak naikan trafik (pam pam pam)
post ni xde kene mengena pon dengan cerita yang viral dengan buntat ni



saya cuma nak tulis
yang saya baru potong rambut depan sebab feeling mcm Mia Adriana lepas tengok drama
7 hari mencintaimu

tau! muka xsama... tapi lantak aku lah nak feeling
hahahahah


kecoh!

kerat rambut depan pon nak update blog...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...